به جااااان خودم............

دختری از جنس آسمان

دل نوشته هاموبه کسی نگیدااا

به جااااان خودم............

..به جان خودم اینا دیگه وافعی ان..........فیونارو ای وااااااااااااای

من رفیق صمیمی شرک (الاغه) رو نمی بینم ، فک کنم رفته گل بیاره



خیلی ممنون از بازدیدتون

نظرات شما عزیزان:

هاله 209
ساعت20:54---13 خرداد 1392
خو اینا چین الان ؟؟؟؟؟؟فک میکنن خیلی قشنگن حالا؟وا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sona
ساعت18:41---8 خرداد 1392
چه جاااااااااااااااااااااااااالب
به وب منم سر بزن


رضا
ساعت17:46---29 ارديبهشت 1392
سلام وبت قشنگه اگه خواستی بیا وبم بهم سر بزن خوشحال می شم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:2 ] [ sogand ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::